woensdag 3 mei 2017

consulenten gezocht


Oproep aan iedereen die een extra centje kan gebruiken! 
Tot 31 juli starten mogelijk met keuze uit 3 verschillende startpaketten ;)
Beste mensen deel dit ook op jullie profiel aub. Kennen jullie iemand die een job of bijjob zoekt ? Tag die persoon:)
Ik ben namelijk op zoek naar een aantal gemotiveerde consulenten om me te vergezellen!
Voordelen:
- goede verdienste
- 2-4 avonden per maand
- geen investeringen
- leuke sfeer in een gerenommeerd bedrijf
- plan je eigen agenda
- interessant statuut
je bent dynamisch?
je bent flexibel?
je wilt geen verplichtingen?
je bent sociaal?
je hebt dromen?
je oude wagen is aan vervanging toe?
je bent aan het verbouwen?
je wilt reizen?
je wilt zelf instaan voor het grootbrengen van je kinderen?
of meer tijd maken voor je kleinkinderen?
je hebt aan het einde van je geld nog een stukje maand over?
Is je antwoord op 1 van deze vragen "ja"
dan ligt de oplossing binnen handbereik! Wens je vrijblijvende info?
Wil je wel eens wat meer weten?
Kan je een extra inkomen goed gebruiken?
Spreek me gewoon even in een privé-berichtje aan en ik geef je graag meer info!
Is dit niks voor jou, maar ken je misschien wel iemand ... breng me in contact!
Kortom, versterk ons team!
Het leven is aan de durvers, !!!!!....
Vragen staat vrij en je kan altijd vrijblijvend proberen of ook dit iets voor jou is. Voor diegene die geen interesse hebben in de job info, maar wel veel cadeau's willen krijgen maak gerust een afspraak met mij. We plannen dan een leuke bijeenkomst met vrienden en familie en véél cadeautjes .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten